Forretningsudvikling

Forretningsudvikling og strategi.

Optimering af arbejdsprocesser er vigtigt, da det kan give en konkurrencefordel i det digitale kapløb.

Fra kundefokus til forretningsudvikling.

Optimering af arbejdsprocesser er meget relevant for ikke at blive overhalet i det digital kapløb. Krav fra kunder og markedet vokser hastigt, så det er vigtigt hele tiden at optimere og effektivisere alle processer i virksomheden og ikke mindst at få alle i organisationen med. 

Vi arbejder i krydsfeltet mellem organisationen, den enkelte medarbejder og optimering af værktøjerne med skarpt blik mod kundefokus og værdi – LEAN i praksis.

Vi hjælper med: vækstanalyser, workshops, personlig sparring, forretningsudvikling, produktudvikling og understøttende kurser.

Hvad er LEAN?

LEAN er kort sagt en ledelsesstil, som blev udviklet igennem et studie af Toyotas produktionssystem. 

Det består i, at koge workflowet ned til fem generelle principper, som har til formål at “trimme” virksomheden og effektivisere arbejdsprocessen. 

De fem principper: 

  • Identificer hvad der skaber værdi for dine kunder
  • Skab en “værdistrøm”. Lever det kunden efterspørger
  • Skab et “flow”. En direkte og flydende arbejdsproces 
  • Lad kunden “trække” dine ydelser. 
  • Løbende forbedringer. 

Hos Webto hjælper vi dig igennem de fem LEAN principper, og skaber et workflow som er rigtigt for din virksomhed. 

Optimering af arbejdsprocesser.

Overordnet går LEAN ud på at optimere og effektivisere. Vi overser processer og behandlinger, og trimmer forretningsgange for at skabe orden og optimalt flow. I samspil udarbejder vi en plan med fokus på merværdi for kunden og optimering af ressourcer:

  • Analyse og gennemgang af arbejdsprocesser
  • Optimeringsplan for arbejdsprocesser
  • Uddannelse og kursus af respektive medarbejdere efter optimeringsplan